niedziela, 7 grudnia 2014

Jak krok po kroku uszyć własną maskotkę-królik

Króliczka możecie uszyć z dowolnego materiału. Ja wybrałam polar. Rozmiar maskotki zależy od was (ja będę robić maskotkę o wys. ok 23-24 cm.


1.Najpierw należy odrysować na materiale kształt maskotki (królika)        









2.Teraz zabieramy się za wycinanie (radzę wycinać dużymi nożyczkami) 





3.To jest mój wycięty kształt króliczka 




4.Gdy już dobrze ułożymy sobie kształt maskotki, czas na dodatki na jednej stronie typu oczka,ubranka,usta itd.




5.Gdy dodatki są już przyszyte będziemy szyć brzegi
 (ja zaczynam od uszu)



6. Zawsze trzeba zostawić małą szparkę  bo przez nią będziemy  wypełniać króliczka np watą.




7.Na koniec zaszyć szparkę i jest już gotowy.
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz